چه کلید و پریزی برای خانه شما مناسب تر است؟

۴ بازديد

ویژگی های سوئیچ و سوکت زیرو

کلید پریز آلمانی سری Zero با طراحی ساده و مینیمال خود حس زیبایی و کارایی را ایجاد می کند. این کلید و پریز مدرن که قابلیت اتصال به اهرمی های مختلف از جمله سرباز، روچ، وزیر را دارد، با توجه به معیارهای زیبایی شناختی با توجه به معماری هر اتاق قابل سفارشی سازی است.
از ویژگی های بارز این مدل مانند کلید و پریز سری مربعی، قاب نازک تر، سبک تر از نمونه های مشابه خارجی است و دسته منحصر به فرد سری Zero مدل فونتینی است که با طراحی منحصر به فرد خود بر ظرافت می افزاید. احساس شناور شدن دست روی صفحه این کلید و پریز لوکس در رنگ های زیبا و متنوع برای رفع نیازهای طراحی و دکوراسیون اتاق شما موجود است.

کلید سوکت مدرن یا کلید و پریز جدید و لاکچری

برای درک کارکرد لوازم جانبی مانند پریزهای اروپایی و همچنین انواع کلید و پریز لاکچری، بهتر است ابتدا کمی در مورد مفهوم مبلمان صحبت کنیم. در تعریف دانشگاهی آمده است که هدف دکوراسیون ایجاد هماهنگی و نظم بصری و عملکردی بین اجزای محیط است. در واقع می توانیم دکوراسیون را با یک سمفونی عالی مقایسه کنیم.
همانطور که یک سمفونی زمانی رخ می دهد که نظم و رابطه خاصی بین آلات مختلف موسیقی و نت ها برقرار شود، دکوراسیون زمانی اهمیت پیدا می کند که سازهای مختلف موجود در فضای یک ساختمان (اتاق، آشپزخانه، دفتر و ...) نظم ایجاد کنند.

کلید و پریز اهرمی

یکی از جالب ترین و خاص ترین انواع کلید و پریزهای فلزی را می توان کلید پریز اهرمی دانست. اگر تا به حال از کاخ نیاوران دیدن کرده باشید، حتما متوجه شده اید که در این کاخ از کلید و پریز استفاده شده است. بنابراین می توان گفت که حداقل یک بار، کلید و پریز ضامن یک لوکس محسوب می شد.
این کلید و پریز فلزی به دلیل شکل خاص خود همواره در بین کاربران خصوصی محبوبیت دارد. هر کسی که دوست دارد همیشه در شرایط خاصی زندگی یا کار کند، مطمئناً علاقه زیادی به کلید و پریزها دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.