کلید و پریز جدید و شیک را با هالوژن صحیح را انتخاب کنید

۸ بازديد

کلید و پریز مدرن یا کلید و پریز جدید و شیک

برای اینکه متوجه کارکرد لوازم جانبی مانند کلید و پریز شوید، بهتر است ابتدا کمی در مورد مفهوم دکوراسیون صحبت کنیم. در تعریف آکادمیک، هدف دکوراسیون ایجاد هماهنگی و نظم بصری و عملکردی بین اجزای یک محیط است. در واقع دکور را می توان به یک سمفونی عالی تشبیه کرد.
همانطور که یک سمفونی زمانی ایجاد می شود که نظم و رابطه خاصی بین آلات و نت های مختلف موسیقی برقرار شود، دکوراسیون نیز زمانی معنا پیدا می کند که از ابزارهای مختلف در رابطه با محیط ساختمان (مانند اتاق، آشپزخانه، میز و غیره) استفاده شود. هماهنگی و سیستم صحیح برقرار می شود.
در این هماهنگی هر جزء جایگاه و معنای خود را دارد. بنابراین نمی توان کوچک بودن ابزارهایی مانند کلید و پریز را نادیده گرفت. بنابراین، انتخاب و استفاده از کلید پریز جدید و شیک مناسب یا جدیدترین طراحی کلید و پریز می تواند سمفونی خانه یا محل کار شما را لذت بخش تر کند.
یکی از انواع جدید و شیک کلید و پریز، کلید پریز فلزی می باشد

کلید و پریز فلزی

برداشت مدرن از مدل Score (Square) با استفاده از ویژگی های معماری مدرن جلوه ای خاص و زیبا به محیط شما می بخشد. معماری مدرن در دهه 1920 و 1930 در اروپا و آمریکا ظهور کرد. در این نوع معماری، کارکرد با ایده ترکیب می شود و مفاهیم تاریخی از آن حذف می شود. این معماری ویژگی منحصر به فردی دارد که اگر خانه های سنتی را ترجیح می دهید آلمانی ها در این معماری چشم شما را به خود جلب می کنند. از آن زمان به بعد، معماری ساختمان ها به سمت مدرن شدن و سادگی تکامل یافت.
این نوع کلید پریز فلزی دارای فریم های سفید، نقره ای، مشکی و یا ترکیبی از رنگ ها مانند کلید پریز مشکی، کلید پریز سفید، کلید پریز سیاه و طلایی، پریز مشکی و طلایی، کلید پریز خاکستری و سفید، مشکی می باشد. و کلید و پریز طلایی مناسب برای اتاق هایی با معماری مدرن یا کلاسیک. از دیگر ویژگی های این طرح سوکت فلزی، طراحی مینیمال آن است که ضخامت و وزن بسیار کمی نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار دارد. مکانیزم های به کار رفته در این کلید و پایه فلزی از لگراند فرانسه می باشد. و ویژگی خاص این محصول استفاده از کلیدهای تک اهرمی و دو اهرمی به جای نمونه های سنتی رایج در بازار است. این پریزهای اهرمی در مدل های مختلفی مانند مدل سرباز و مدل وزیر وجود دارند که کلید و پریزهای لوکس محسوب می شوند.

برای تطابق با دکوراسیون و طراحی محیط، بهتر است فریم هالوژن مورد استفاده را متناسب با کلید و پریزها انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر تصمیم به استفاده از سوئیچ سوکت فلزی دارید، توصیه می شود از یک قاب فلزی هالوژن استفاده کنید.

آشنایی با قاب هالوژن فلزی

تجمل گرایی یا به صورت محاوره ای تجمل می تواند مفاهیم مختلفی داشته باشد. با ظهور فضای مجازی، به تدریج این تصور ایجاد شد که هر چیزی که لوکس است لزوماً بسیار گران است. اما قاب هالوژن لوکس معنای دیگری نیز دارد.

قاب هالوژن فلزی مجلل طراحی خیره کننده ای را تضمین می کند که با ظرافت مطابقت دارد. این نوع قاب بسیار خوب ساخته شده است. این بدان معناست که از مواد اولیه با کیفیت بالا در تولید استفاده می شود. علاوه بر این، ساخت این محصولات معمولا زمان بر است. مدل های مختلف چوبی را می توان نمونه ای از قاب هالوژن لوکس دانست. معمولا این قاب ها با دست طراحی می شوند و می توان آن را نوعی اثر هنری دانست.
به طور کلی، در نظر بگیرید که امروزه مفهوم دکوراسیون با جزئیات بیان می شود. به عبارت دیگر این جزئیات هستند که نقش مهمی در طراحی دکوراسیون دارند. بنابراین، جزئیاتی مانند قاب هالوژن مجلل می تواند تاثیر زیادی بر هماهنگی و تناسب اجزا در یک محیط داشته باشد. علاوه بر این، چنین قاب هایی بر توزیع نور تاثیر مستقیم دارند و به اصلاح آن کمک می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.