نکات خرید هالوژن لاکچری ، همخوانی هالوژن فلزی با کلید پریز فلزی

۶ بازديد

قاب هالوژن لاکچری

قاب هالوژن را می توان یکی از جدیدترین ابزار و لوازم ساختمانی دانست. به طور کلی می توان گفت که خود هالوژن و قاب اطراف آن (صرف نظر از نوع) در دسته کالاهای لوکس قرار می گیرند.

اما در اینجا لوکس بودن لزوماً به معنای محصول گران قیمت یا جدید نیست. قاب هالوژن لاکچری قابی است که می تواند توجه بیننده را به خود جلب کند. به نوعی، یک قاب هالوژن زمانی لوکس تلقی می شود که ممکن است مهمتر از آنچه هست به نظر برسد.

بنابراین، این نوع قاب ها کمی بزرگتر و البته بیشتر از انواع قاب های هالوژن معمولی قابل مشاهده هستند. به عبارت دیگر می توان گفت این قاب ها از همان لحظات اولیه توانستند توجه عموم را به خود جلب کنند اما قاب های هالوژنی این کیفیت را ندارند.

یک نکته بسیار مهم که باید در مورد انواع قاب هالوژن لوکس بدانید این است که این قاب ها می توانند هماهنگی دکوراسیون شما را به هم بزنند. طراحی حجیم، چشم نواز و جذاب قاب ها، دکوراسیون محیط شما را تحت الشعاع قرار می دهد.
بنابراین برخی از کاربران و مصرف کنندگان علاقه چندانی به استفاده از چنین چارچوب هایی ندارند. اما مصرف کنندگانی هم هستند که دوست دارند همه چیز را لوکس ببینند. البته برای چنین افرادی استفاده از قاب هالوژنی فانتزی کاملا مناسب است.

یکی دیگر از ویژگی های قاب های هالوژن لوکس این است که به خوبی ساخته شده اند. این قاب ها از مواد باکیفیت مانند چوب یا شیشه ساخته شده اند. ظرافت استثنایی همراه با ساخت زیبا از ویژگی های اصلی این قاب ها است. چیزی که به سختی در انواع دیگر محصولات یافت می شود.

ویژگی های قاب هالوژن لوکس
یکی از ویژگی های اصلی طراحی خانه که با توجه به نوع دکوراسیون اتاق باید مورد توجه قرار گیرد، تامین نور و قاب مناسب برای نورپردازی است. یکی از ایده های جذاب در این زمینه یک خانه لوکس هالوژن است.

قاب هالوژن فیوره با تنوع، زیبایی و ظرافت بسیار، چشم نوازی واقعی دارد. در حالی که مدل های مختلف قاب های هالوژن فیوره تا حد زیادی مطابق با سلیقه و انتظارات طراحان مختلف خانه و ساختمان است. ضمن تامین روشنایی لازم با توجه به محیط، زیبایی دو چندانی به اتاق ها و سقف خانه ها می بخشد.

قاب هالوژن کلاسیک

وقتی یک مفهوم کلاسیک ذکر می شود، دو عامل مهم به ذهن متبادر می شود. اول، کلاسیک جذابیت خاص خود را دارد. هنگام پوشیدن یک متریال کلاسیک به راحتی می توانید از این جذابیت نسبتا خاص اما زیبا لذت ببرید. ظرافت خاص و استفاده از کنده کاری های متمایز نمونه بارز یک محصول کلاسیک است.

از نظر رنگ، قاب های هالوژن کلاسیک اغلب در رنگ های قهوه ای تیره یا قرمز شرابی طراحی و تولید می شوند. این رنگ ها بیانی از دنیای کلاسیک از دهه 1930 تا 1970 هستند.

یکی دیگر از عوامل مهم در مورد هالوژن فلزی یا هالوژنی سنتی این است که این قاب ها معمولاً کمی حجیم تر از سایر انواع قاب ها هستند. به طور خاص، قاب هالوژن کلاسیک را نمی توان در یک دکوراسیون مینیمال یا مدرن استفاده کرد که همه چیز به روشی ساده طراحی شده است. برای درک تفاوت های اصلی بین این مدل های فریمورک فقط کافی است این کار را یک بار انجام دهید.

می توان گفت انواع قاب هالوژن کلاسیک به دلیل علاقه بسیاری از مصرف کنندگان به شکل و سبک کلاسیک، همواره پرفروش ترین انواع این قاب ها محسوب می شوند. به خصوص اینکه این محصولات کمی به طراحی کلاسیک و سنتی ایرانی نزدیکتر هستند. از سوی دیگر، طراحی سنتی و کلاسیک همچنان در ایران حاکم است. بنابراین طبیعی است که این محصولات طرفداران زیادی داشته باشند.

ناگفته نماند که انواع قاب کلاسیک هالوژن یا هالوژن متالیک بسته به تعریفی که از نوع لوکسی داریم می توان لوکس دانست. در خاتمه می توان نتیجه گرفت که قاب کلاسیک هالوژن یک قاب لوکس با طراحی زیبا است و برای کاربرانی که مانند ایرانی ها علاقه خاصی به سنت و کلاسیک دارند جذابیت خاصی دارد.
کلید پریز مدل Score (Square) مدرن با استفاده از ویژگی های معماری مدرن جلوه ای خاص و زیبا به محیط خود می بخشد. معماری مدرن در دهه 1920 و 1930 در اروپا و آمریکا ظاهر شد. در این نوع معماری کارکرد با ایده ترکیب می شود و مفاهیم تاریخی از آن استخراج می شود. این معماری این ویژگی را دارد که اگر سلیقه شما طرفدار خانه‌های سنتی باشد، آلمانی‌ها در این معماری توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. به همین دلیل معماری ساختمان ها به سمت مدرن شدن و سادگی گرایش داشت.

کلید پریز فلزی همخوان با هالوژن فلزی


کلید پریز فلزی در رنگ های سفید، نقره ای، مشکی و ... مناسب برای فضاهایی با معماری مدرن موجود می باشد. قاب دارد. از دیگر ویژگی های این کلید پریز فلزی طراحی مینیمال با ضخامت و وزن بسیار کم نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار است. مکانیزم های به کار رفته در این آچار و سوکت فلزی لگراند فرانسه می باشد. ویژگی خاص این محصول استفاده از کلیدهای تک و دوتایی به جای مدل های سنتی رایج در بازار است. این سوکت های اهرمی دارای مدل های مختلفی مانند مدل جوشی و مدل وزیر می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.